ماسک آرایشی صورت

امروزه شرایط زندگی موجب می شود که ما با بیماری ها و عارضه های سخت و عجیبی در زندگی روبرو شویم که برخی از آن ها به شدت آزار دهنده هستند و پیش از هر چیزی زیبایی ما را تحت تاثیر قرار می دهند.

قطعا در این وضعیت احتمالا شما هم منظور ما را درک می کنید، صورت ما یکی از آسیب پذیر ترین و مهم ترین بخش هایی است که باید در حفظ و سلامت و مراقبت از آن کوشیا باشیم. به هر حال فراموش نکنید که مراقبت از پوست نیازمند یادگیری و کسب دانش است.

ماسک-آرایشی-صورت
ماسک-آرایشی-صورت

ماسک های صورت یکی از متداول ترین موادی هستند که شادابی پوست شما را چند برابر می کنند و حتما باید از آن ها در طول هفته ها استفاده کنید.

ماسک های صورت در انواع مردانه و زنانه، صنعتی و همین طور خانگی در بازار موجود هستند.

بررسی انواع ماسک های صورت

ماسک ها به صورت نقاب، کرمی و بسته به نوع و جنس پوست شما موجود هستند، عموما پیشنهاد می شود پیش از انتخاب ماسک بهتر است که با یک پزشک و یا متخصص در این زمینه مشورتی داشته باشید.

برای پوست های چرب از ماسک هایی استفاده می شود که این حجم از تولیدات غدد را کاهش داده و همینطور در مقابل برای پوست های خشک بهتر است از ماسک هایی استفاده کنید که پوست شما را خوش حالت تر، شاداب تر و مرطوب تر می کنند.

در بسیاری از ماسک های صورت از اسید های مجاز استفاده می شود، این صرفا به معنی بد و بی کیفیت بودن آن ها نیست. البته باید توجه داشته باشید که ماسک های ارزان قیمت در بیشتر مواقع نه تنها تاثیری روی پوست شما نمی گذارند، بلکه سبب بروز آسیب های شدید خواهند شد. بهتر است پیش از گذاشتن ماسک صورتتان را با مواد شوینده پاکسازی کنید.

 


[ratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *