لیفت ابرو و مژه ، در صورتی که با مژه های پرپشتی روبرو هستید احتمالا یکی از دغدغه های اصلی شما استفاده از انواع لوازم و موادی است که حداقل حجم به مژه و ابرو را می دهند ، در صورتی که تکرار مکرر آن می تواند به همان بافت ضعیف مژه و ابروی شما نیز آسیب وارد کند .

در این مواقع استفاده از لیفتبسیار رواج پیدا کرده است و سالن های آرایشی عموما آن را به شما پیشنهاد می کنند ، اساس کار به این صورت است که مژه های مصنوعی روی یک پوشش سیلیکونی به هم چسبیده و در نهایت با چسب مخصوص به بخش هایی از پلک شما متصل می شوند.

ضمن این که روش انجام آن توسط افراد مختلف کمی متفاوت است، اما نباید از یاد ببرید که لیفت مژه و ابرو باید توسط مواد با کیفیت و به بهترین شکل ممکن انجام گردد. در غیر این صورت پس از مدتی دچار آسیب می گردد.

لیفت ابرو و مژه
لیفت ابرو و مژه

انتخاب سالن آرایش برای لیفت مژه و ابرو

لیفتمژه باید در بهترین حالت و شرایط و با توجه به ساختار مژه شما و بر اساس تراکم مورد نیاز انجام گردد، تراکم بیش از حد و کم تر از حالت عادی قطعا زیبایی را از چهره می گیرد ، در مورد ابرو ها نیز چنین موردی حاکم است ، برخی افراد به دلیل مشکلات ژنتیکی و نقص های رشد مو ، تراکم ابروی خوبی ندارند و برای این موارد نیز از همین لیفت استفاده می شود.

این کار باید توسط کادری مجرب که دوره های ویژه را برای انجام لیفت دیده است انجام گردد، در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی با مشکلات زیادی مواجه می شوید و قطعا نتیجه ایده آل نخواهد بود.

باید بر اساس حساسیت پوست شما و در صورت نیاز از مواد اولیه شروع لیفت ابرو و مژه متفاوت استفاده گردد. اگر مایل به انجام این کار در آرایشگاهی مدرن و با کیفیت هستید سالن زیبایی vip بانو یعقوبی واقع در سعادت آباد در خدمت شما عزیزان می باشد.

 


[ratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *